29 Julai 2010

Hutang..hutanggg..hutanggg..!!!


KETAHUI PERNIAGAAN INI | KNOW THE BUSINESS

APAKAH ITU www.330HyPer.com ?

www.330HyPer.com merupakan sebuah laman web yang akan menjadi satu platform kepada pelbagai jenis perkhidmatan yang akan diberi oleh pihak syarikat HyPerNet Resources. HyPerNet Resources adalah sebuah syarikat yang sedang dan dalam proses melebarkan sayap perniagaannya menjurus ke bidang Teknologi Maklumat samada internet, intranet, pembangunan sistem pengkalan data, sistem perkhidmatan telekomunikasi dan lain-lain.

Pada masa ini, syarikat dengan bangganya memperkenalkan dua (2) jenis produk melalui penggunaan internet iaitu e-HyPerCash dan e-HyProBulkSMS yang mengutarakan perkhidmatan muat-turun ebook dan perkhidmatan Bulk SMS, e-HyPerCash adalah merupakan program affiliate yang memberi 4 jenis komisen yang amat hebat sekali dan e-HyProBulkSMS memberi 100% komisen. e-HyPerCash dan e-HyProBulkSMS memang sewajarnya mendapat sambutan ramai memandangkan ianya dipromosikan dengan harga yang amat murah sekali; RM50.00 dengan 2 muat-turun ebook dan RM500.00 dengan sistem perkhidmatan Bulk SMS.

Adalah menjadi tidak keterlaluan jika kami mengatakan e-HyPerCash dan e-HyProBulkSMS ini seharusnya menjadi satu-satunya program affiliate yang harus diutamakan oleh semua peneraju perniagaan rangkaian "networking business" masa kini.

Oleh itu, pesanan kami kepada para peneraju, orang-orang dan sesiapa sahaja yang terlibat di dalam perniagaan rangkaian "networking business": MARILAH SAMA-SAMA KITA RAIH MANFAAT DARI KEHEBATAN PROGRAM AFFILIATE e-HyPerCash dan e-HyProBulkSMS YANG AMAT HEBAT INI !!!.

Rebutlah peluang sebagai yang terawal di dalam golongan "pioneer" samada sebagai Teknokrat, Peneraju "Leader" dan Ahli Rangkain "Networker".

>>Maklumat lanjut layari web :
http://330hyper.com/e-hyprobulksms.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Carian Anda